Klantenservice

Wat kunnen we voor je doen? Hieronder vind je hopelijk snel antwoord op je vraag.

Heb je een andere vraag? Wij zijn van dinsdag t/m vrijdag bereikbaar op (088) 0187 600 tijdens kantooruren. Of mail naar info@welectric.nl. We staan voor je klaar!

Winkel Den Haag

Welectric
Dé E-Mobility Store van Nederland
Nijverheidslaan 1, 1382 LE, Weesp
Mail: info@welectric.nl
Telefoon: (088) 0187 600

Onze stores:
Amsterdam
Rozengracht 101 – 103 | (088) 0187 620

Weesp
Nijverheidslaan 1 | (088) 0187 640

Bussum
Huizerweg 15A | (088) 0187 630

Den Haag
Lutherse Burgwal 8 | (088) 0187 670

Openingstijden winkels:
Maandag – Gesloten
Dinsdag – 9.30 – 18.00
Woensdag – 9.30 – 18.00
Donderdag – 9.30 – 18.00
Vrijdag – 9.30 – 18.00
Zaterdag – 9.30 – 18.00
Zondag- Gesloten

Bij Welectric kan je zowel in de winkel als online je favoriete e-bike of ander licht elektrisch voertuig bestellen. Winkelbestellingen kan je rijklaar ophalen in de aankoopwinkel. Online bestellingen boven € 50,- worden gratis thuisbezorgd.

Je kunt op verschillende manieren betalen.

Betaling in onze stores:
• Pinnen of contant
• Creditcard (Visa, Mastercard, American Express)

Betaling in de webshop:
• IDEAL – Vertrouwd betalen met je eigen bank
• Creditcard –  (Visa, Mastercard, American Express)
• in3 Pay – Betaal in 3 termijnen met 0 % rente
• SprayPay – Betaal in 12, 18, 24 of 36 maanden

Wij streven ernaar je bestelde producten zo snel mogelijk te versturen. Online bestellingen boven € 50,- worden gratis thuisbezorgd. Winkelbestellingen kan je op afspraak rijklaar ophalen in de winkel van aankoop. In het geval van kentekenregistratie komen hier nog extra kosten bij.

De snelheid van levering wordt bepaald door onze voorraad én die van de leverancier. We zullen je hier vooraf zo goed mogelijk over informeren. Bij vertragingen nemen we contact met je op.

Bij Welectric streven we ernaar om je zo lang mogelijk te laten genieten van je e-bike of ander elektrisch voertuig. Hieronder kan je een reparatie of onderhoudsbeurt inplannen.

Reparatie inplannen

Onderhoudsbeurt inplannen

Heb je een andere vraag? We zijn dagelijks bereikbaar op (088) 0187 600 of mail ons op info@welectric.nl

Garantie
Op iedere nieuwe e-bike of ander licht elektrisch voertuig, krijg je bij Welectric een volledige fabrieksgarantie. Daarnaast ontvang je op al je aankopen ook wettelijke garantie, die waarborgt dat je product voldoet aan wat je als consument redelijkerwijs mag verwachten.

Garantievoorwaarden en garantieduur kunnen wisselen per voertuig, afhankelijk van de fabrikant. Defecten of storingen als gevolg van een materiaal- of productiefout vallen onder garantie en worden kosteloos hersteld.

In algemene zin geldt voor ieder voertuig dat defecten veroorzaakt door een materiaal- of productiefout onder de garantie vallen en kosteloos worden hersteld.

Zaken die doorgaans niet vergoed worden vanuit de fabrieksgarantie:

  • Normale slijtage van o.a. banden, ketting, remblokken, tandwielen, kabels enzovoorts
  • Schade ontstaan door verwaarlozing van het onderhoud
  • Schade onstaan door een ongeval of oneigenlijk gebruik
  • Schade die optreedt door oneigenlijke aanpassingen aan het product door de consument zoals het opvoeren van e-bike of fatbike
  • Schade die is ontstaan door onjuiste installatie, afstelling of reparaties door onbevoegde derden
  • Schade die niet binnen 2 maanden na het ontstaan zijn gemeld

Retourbeleid
Niet tevreden? Na het ontvangen van je bestelling heb je 14 dagen om te beslissen of je deze wilt behouden of annuleren zonder opgaaf van redenen. Annuleren kan via het volgende herroepingsformulier. Daarna heb je nog 14 dagen om het product daadwerkelijk terug te sturen.

Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking worden geretourneerd aan Welectric. Voor het terugsturen van de bestelling zijn de retourkosten voor jouw rekening.

Nadat we je product in goede orde hebben ontvangen, storten we het orderbedrag binnen 14 dagen terug op je rekening. Bij terugbetaling wordt hetzelfde betaalmiddel gebruikt, tenzij anders overeengekomen.

Let op: dit herroepingsrecht is niet van toepassing op producten die specifieke op maat zijn gemaakt en geleverd. Na betaling is iedere ‘verkoop op maat’ definitief.
Heb je hier nog vragen over? Mail ons op info@welectric.nl of bel ons op (088) 0187 640.

Heb je een klacht over onze producten of dienstverlening? Mail je klacht naar info@welectric.nl. We zullen zo snel mogelijk reageren en samen naar een oplossing zoeken. Als alternatief kan je ook contact opnemen met Stichting Webshop Keurmerk, die als bemiddelaar kan optreden.

Onze Stores

Stuur een mail naar info@welectric.nl of bel ons op 088 – 018 76 00. We staan dagelijks voor je klaar. Of neem direct contact op met je winkel van aankoop:

Amsterdam

Amsterdam

Rozengracht 101
(088) 018 7620
E mail

Bussum

Bussum

Huizerweg 15A
(088) 018 7630
E mail

Den Haag

Den Haag

Lutherse Burgwal 8
(088) 018 7670
E mail

Weesp

Weesp

Nijverheidslaan 1
(088) 018 7640
E mail