Klantenservice

Klantenservice

Heeft u vragen over uw bestelling, of reeds gekochte product?

Wij zijn altijd bereikbaar:

020-2050980

sales@welectric.nl

 

Verzendkosten en levertijd

Wij streven ernaar uw bestelde producten zo snel mogelijk te versturen. De verzendkosten per product en/of bestelling kunnen verschillen, en worden weergegeven in het winkelmandje, evenals de eventueel bijkomende kosten voor kentekenregistratie.
Levertijden zijn afhankelijk van de ons beschikbare voorraad danwel die van onze leveranciers. Afwijkingen van de reguliere levertijden worden naar u gecommuniceerd. Het kan voorkomen dat producten direct van de leveranciers naar de eindgebruiker verzonden worden.

Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Welectric geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via sales@welectric.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Uitgezonderd:
– Producten die op maat volgens uw specificatie gemaakt zijn.
– Producten die verzegeld zijn.
Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.
U kunt mailen naar:

Sales@welectric.nl

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
Mocht u dit niet op prijs stellen dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van de Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Zij zullen dan bemiddelen: https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/